A hosszú kulcsszólista bonyolítja a keresőoptimalizálást

A hosszú kulcsszólista bonyolítja a keresőoptimalizálást
A hosszú kulcsszólista bonyolítja a keresőoptimalizálást

Gyakran sokat kell ecsetelni a honlaptulajdonosoknak az okokat, amiért a keresőmarketing nem tudja minden honlapnak ugyanazt a teljesítményt nyújtani. A honlapok különböző szerkezetűek, más és más témakörrel foglalkoznak.

Ezért mindig más kulcsszavakra kell a keresőoptimalizálás lépéseit felépíteni. Az eltérő keresettségű kulcsszavak, magától értetődően, más mennyiségű látogatottságot biztosíthatnak a honlapnak. Ezt befolyásolni nem lehet, csak azzal, hogy a kulcsszavakat megfelelő körültekintéssel választják ki.

A keresőoptimalizálás során használt kulcsszavak egyik alapkövetelménye, hogy legalább havi 100 keresés legyen rá, de az az ideális, ha több ezer találat mutat rá havonta az interneten. A megfelelő összhatás elérése érdekében elfogadott praktika a kulcsszavak variációja, amikor egy kifejezésre több szinonimát vesznek fel a kulcsszólistára. A keresőoptimalizálás akkor kezd bonyolulttá válni, amikor több száz kulcsszóra kezdik el egyszerre az optimalizálást. Ez gyakran előfordul a nagy komplexitású honlapok optimalizálásánál.