A reklámajándék fajtái a céloknak megfelelően

Reklámajándék fajtái

A szóróajándékok nagy szerepet játszanak a cégek életében, hiszen talán minden más reklámeszköznél hatékonyabbak. Ugyanakkor ez csak akkor igaz, ha a megfelelő helyen és közegben, az ideális tárgyak kerülnek kiosztásra. A reklámajándék fajtái különböző alkalmakkal és más-más klienskörben válthatják be leginkább a hozzájuk fűzött reményeket, ezért meg kell fontolni, hogy mikor melyiket válasszuk.

Értelemszerűen a szezonális ajándékokat csak az azoknak megfelelő időszakban érdemes bevetni, hiszen nemcsak furcsán hat egy strandpapucs télen, hanem haszontalan is, ezért könnyen a kukában vagy a szekrény mélyén végezheti.

De nemcsak erre kell odafigyelni, amikor a reklámajándék fajtái kerülnek kiválasztásra, hanem arra is, hogy éppen milyen célból és kikhez szeretnék elérni. Ha potenciális üzlettársaknál szeretnénk egy plusz pontot szerezni, akkor egyértelmű, hogy az olcsó reklámajándék fajtái nem jöhetnek szóba. Ugyanakkor, ha fiatal vásárlókat szeretnénk bevonzani, ahhoz meg nem feltétlenül szükségesek a drága holmik.