A CRM rendszer kitűnő a kapcsolatok menedzselése szempontjából
A CRM rendszer elősegíti a kommunikációt a vállalat, a beszállítók és az ügyfelek között. Segít összehangolni az érdekeket és az igényeket is. A CRM rendszer könnyen kezeli az összes adatot, ami a folyamatok sikeressége érdekében szükséges. Az adatokat bármikor meg lehet tekinteni, mivel azokra igen gyakran lehet szükség. A CRM rendszer amúgy tökéletes a marketingcélok szempontjából. Ha ezt a rendszert kombináljuk az ERP-vel, akkor nagyszerűen lehet irányítani egy nagyvállalat életét. Az üzleti kommunikációs folyamat könnyebbé és gyorsabbá tehető a rendszerek segítségével. Mivel a cégek életében is minden összefügg mindennel, ezért nagy hangsúlyt kell fektetni az adatok hatékony összehangolására. Csak így érhető el az, hogy hibák nélkül végigfussanak a projektek és minden határidőre teljesüljön. A vezetők dolgát is jelentősen meg lehet könnyíteni a CRM rendszer segítségével. Így hatékonyabban tudják a menedzserek irányítani a beosztottakat is. Nem lesz annyi csúszás és hiba sem a cég életében, ami pozitívabb képet alakíthat ki magáról a beszállítói és az ügyfelei körében.