A Youtube hirdetés fontossága
A Youtube egy viszonylag nagy tárhellyel rendelkező videoportálnak számít. A videók ingyenesen tölthetők fel az oldalra, és a felhasználók teljes mértékben, bármilyen díj befizetése nélkül keresgélhetnek a zeneszámok, receptes videók vagy filmek között. A Youtube hirdetés előnyeit érdemes minden internetes vállalkozásnak kihasználnia. Az úgynevezett Youtube célzási fajták háromféle csoportba sorolhatók. Az első csoport a hagyományos kulcsszó szerinti célzás. A második a célcsoport szerinti célzás, míg a harmadik lehetőség az érdeklődésen alapszik.
Érdemes kiemelni a kulcsszavas célzást. A folyamat során meg lehet határozni a kulcsszavakat, a kifejezéseket. Ezek mellett pedig megjelenítheti saját hirdetéseit is. Sokan akár a videókba is belinkelik az adott kulcsszóhoz tartozó videót. A Youtube hirdetés során koncentrálni kell a demográfiai és a célcsoport szerinti célzásra is. Ha korosztályt vagy nemet szeretne bevonzani oldalára, akkor ezáltal megteheti. Az érdeklődésen alapuló hirdetéseknél pedig a látogatók viselkedését veheti célba.